Gwarancja
REKLAMACJA
Sprzedawane nowe produkty w naszym sklepie posiadają 24 miesięczna gwarancje dla osób fizycznych i Firm
W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. niniejszym ograniczamy odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).
Jesteśmy sklepem i pośredniczymy w naprawach gwarancyjnych - bazujemy na opinii ekspertów z serwisów producenta. Od momentu zauważenia usterki prosimy nie zwlekać ze zgłoszeniem wady.
PROCEDURA REKLAMACYJNA
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.